Alla inlägg under november 2012

Av heroheartdove - 2 november 2012 00:10

På tok för sent i säng. Stängde av tv:n i lagom tid och förflyttade mig i vanlig ordning in till datorn i arbetsrummet. Kollade av facebook, läste lite inlägg på andra internetforum, kommenterade. Skrev ut två tråkiga fakturor och fipplade rent allmänt. Kikade på klockan kvart över nio - "snart dags för sängen, ska bara..." Gjorde bara några saker och vips var klockan elva och partnern ringde från jobbet för att natta. Lite överraskad över att jag fortfarande var vaken. Ska bara..., sa jag. Och så satt jag en stund till vid datorn och plötsligt var klockan midnatt! Har i alla fall lyckats skrubba lite på tänderna och äntligen gått till sängs, men nu är jag vaken och skriver sånt här meningslöst blaj. Nå väl. Baj baj!

Om heroheartdove

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards