Alla inlägg under januari 2013

Av heroheartdove - 11 januari 2013 20:05

Känner mig lite liten för stunden. Besvärlig arbetskamrat är efter mig hela tiden för att mästra och idiotförklara. Blev så less i onsdags att jag sjukskrev mig och knatade hem. Nya tag på måndag istället.

Av heroheartdove - 5 januari 2013 20:33

Fick riktigt fin respons under dagens träning. Gjorde mycket gott för självförtroendet som sviktat en hel del den senaste tiden.

Av heroheartdove - 3 januari 2013 17:41

Sanningen kommer alltid fram! Idag inträffade en rätt "rolig" sak. Var ute för att fixa med tävlingsredskapet, vi är några stycken som gått samman för att ta ut en servicekille regelbundet. Innan jul sa en av personerna att hon inte ville vara med vid nästa besök (idag) och sa att hon själv skulle prata med servicekillen och avboka sina redskap. Imorse träffade jag tjejen som sa att ja, hon hade avbokat och pratat om orsaken till det. Så kom servicekillen och han och jag pratade lite allmänt och då... Då uppdagades det att tjejen bara skickat ett luddigt sms utan någon vettig förklaring. Dålig stil. Och sanningen kom ju ändå fram eftersom jag trodde att hon pratat ordentligt med killen.

Av heroheartdove - 1 januari 2013 23:47

Nytt år igen. Ett nytt kapitel, nya möjligheter. Floskeltrams. Här sätts inga nyårslöften, ingen årskrönika. Livet rullar ju på ändå och det gäller bara att hänga med så gott det går och göra bästa möjliga av de situationer som uppstår.

Om heroheartdove

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards