Alla inlägg under april 2013

Av heroheartdove - 27 april 2013 01:29

Har rensat upp i bloggen. Bu eller bä? Kommer att fortsätta som förut, men det kan hända att Hero vågar visa sig mer fysiskt. Jag hoppas att min lilla fanclub vill fortsätta följa mig på min resa!

Av heroheartdove - 26 april 2013 04:41

Känner mig trött och sömnig, men kan ändå inte lägga mig i tid. Var hemma igår på grund av allergisjuka, blir hemma idag också. Gårdagen spenderades framför datorn, inte lika trött i ögonen längre. Middag hos mamma, hämtpizza. Farligt gott. Sedan åter in till stan. Maken jobbade och jag passade pigg bebis - som till slut somnade vid nio. Egentid framför datorn igen. Videoredigering och rensning bland överskottsfiler, satt datorn på diskfragmentering nu för att optimera lagringsutrymmet. Funderat på diverse utrustning till bedömningshobbyn. Jag funderar på att göra mig mindre anonym, men inte bestämt mig ännu, så funderingarna får vara ganska luddiga tills vidare. Har i alla fall bestämt mig att prova ett nytt begagnat tillbehör som kostar ganska mycket pengar och nu har jag passat på att beställa nya tillbehör till tillbehöret. Fick samtidigt bli två ytterligare grejer. Tror jag blir bra.

Nu har jag grus, var och tårar i överansträngda ögon så nu tar jag äntligen natt. Godnatt! Eller godmorgon, kanske?!

Av heroheartdove - 25 april 2013 20:13

Det är gott med glass när halsen gör ont!

Av heroheartdove - 25 april 2013 01:18

Det urartade alldeles med ögongeggan och igår morse var det ett faktum: dubbelsidig ögoninfektion. Sjukskriven igen, förstadagsintyget lär komma som ett brev på posten!

Nåväl. Efter mycket kämpande fick jag upp ögonen igår, de var helt igenmurade av torkat var. Fräscht? Fick ta en handduk och badda med ljummet vatten, ändå fick jag inte bort allt klet. Under resten av dagen har ögonen varit rätt okej, men de har ömmat och jag har haft svårt att fokusera med blicken. Inte orkat hålla fokus på samma punkt mer än korta stunder innan jag blivit trött och yr.

Eftersom ögoninfektioner är tämligen smittsamma blir jag hemma från jobbet även idag. Får se hur det blir imorgon. Även om ögonen kanske mår bättre så är jag ändå inte säkert i form för jobb. Är snorig plus att halsen känns som en stor blödande massa. Sexigt hes är jag också.

Av heroheartdove - 23 april 2013 23:24

Trötta, svullna ögon.
Röda, irriterade ögon.

Av heroheartdove - 21 april 2013 20:03

Jag är nog lite udda för jag älskar alla program/dokumentärer om mord och brottsutredningar. Inte så att jag njuter av allt blodflöde, utan jag tycker att polisernas och åklagarnas arbete är intressant.

Av heroheartdove - 21 april 2013 06:31

Har inte tagit några alvedon sedan artontiden igår. Känner mig inte på topp (alls), men lite bättre än tidigare i alla fall. Idag är det tävling med träningsredskapet. Inte bedömningstävling utan riktig tävling där man ser resultatet direkt. Spännande.

Av heroheartdove - 20 april 2013 23:55

Efter en lång och ganska intensiv dag är jag nog banne mig på väg att bli frisk! Hoppas, hoppas, så att jag kan prova det nya dyra tillbehöret som jag lånat hem. Det borde få träningsredskapet att funka bättre.

Om heroheartdove

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards