Alla inlägg under april 2013

Av heroheartdove - 19 april 2013 22:22

Jobbade drygt 2,5 timmar idag, sedan sjukskrivning. Faaaaaaaan. Feber o halsont o värk upp mot öronen (främst höger) när jag sväljer. Helt värdo. Legat hemma o sovit hela dagen. Mjukiskläder, mössa, vetekudde, tjocktäcke o fem filtar. Har varit utan alvedon under dagen. Tagit två doser under eftermiddagen o kvällen då jag var tvungen att vara lite aktiv. McFeast från McDonalds till middag. Får se om det funkar utan febernedsättande i natt.

Av heroheartdove - 18 april 2013 16:44

Vinprovning med smaktillbehör. Riktigt nice!

Av heroheartdove - 18 april 2013 16:01

Ruggig igår kväll. Mjukiskläder, vetekudde, tjocktäcke och flera filtar. Började kl nio idag. Tog mig till jobbet trots förhöjd temp. Kunde kompa ut efter två timmar, men det bygger på att jag jobbar imorgon. Vi får väl se...

Av heroheartdove - 15 april 2013 23:49

Tja, klockan hinner nog ticka över midnatt innan jag somnar, men att jag ligger i säng innan dess... Det är stort! Ska bli skönt med lite sömn nu, hoppas bara att bäbisen sover som den ska.

Av heroheartdove - 15 april 2013 00:33

Ny vecka, nya möjligheter. Klichéartat. Spännande på jobbet och höra om jag får någon ytterligare respons på maskinvisningen. Tycker jag var modig och duktig som ställde upp på och genomförde den. Tror inte många hade gjort det faktiskt. Det har sina fördelar att vara utbildad guide!

Av heroheartdove - 13 april 2013 22:55

Igår var det så dags för den lilla visningen av produktionsmaskinen på jobbet. Kort, litet och enkelt trodde jag det skulle bli.
1 st japan som bara kunde teknisk prestanda
1 st svensk "tolk" som mest pratade i mobil
1 st svensk "materialansvarig" som mest var tyst
2 st polacker som ville veta ALLT om ALLA maskiner
Lilla visningen tog knappt två timmar och jag var inte alls förberedd på all mjuk- och hårdvaruteknik som de ville veta. Jag höll skenet uppe och tror jag lyckades ge dem tillfredsställande svar. På engelska. Fick senare höra från min närmsta chef att polackerna pratat med terminalchefen och att de var otroligt nöjda och glada över det trevliga bemötandet de fått. Bara massor av beröm. Så det känns så jäkla häftigt att jag grejade uppdraget!

Av heroheartdove - 12 april 2013 01:19

Så blev klockan så där galet mycket och det kommer att bli alldeles för lite sömn igen. Jobbigt, för jag måste vara pigg o vaken på jobbet senare idag. Har fått i uppdrag att visa ett gäng polacker hur vi jobbar vid produktionsmaskinerna. Några japaner kommer nog också med eftersom de har installerat maskinerna och polackerna är deras potentiella kunder. Snacka engelska, det grejar nog jag!

Av heroheartdove - 11 april 2013 00:27

Helt otroligt. Klockan är strax 00:30 och jag ligger i sängen! Ändå uppe längre än planerat, men betydligt tidigare jämfört med måndag och tisdag. Vad har hänt?

Om heroheartdove

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards