Alla inlägg under maj 2013

Av heroheartdove - 10 maj 2013 10:15

Omstart på gång. Nog för att personen kan vara lite bitchig, men visst sjutton kommer jag ändå att sakna henne.

Av heroheartdove - 9 maj 2013 20:07

Skönt att softa lite!

Av heroheartdove - 7 maj 2013 22:52

Bränner ut mig själv. Tycker om att ha många järn i elden, men nu skenar livet. Extremt stressad och typ hjärtklappning på jobbet idag. Inte så bra kanske? Försöker hinna ta någon micropaus här och där, men det är svårt. Har i alla fall lyckats prångla iväg en av mina uppgifter till annan person, men allt annat då?

Av heroheartdove - 7 maj 2013 01:16

Skriv inte på offentliga ställen på nätet där folk öppet (eller anonymt) kan kommentera det du skriver om du inte vill ha svar där man inte bara stryker dig medhårs. Och lägg för fanken inte ut en kommentar där du gnäller över folks okunskap och idioti bara för att du enligt ovan inte kan försvara ditt (felaktiga) påstående. Du samlar definitivt inte mer pluspoäng hos mig, och jag har större inflytande än vad du tror. Det kommer att bli tufft för dig att möta andra eftersom de oftast lyssnar på den som debatterar sakligt än den som bara skriker.

Av heroheartdove - 5 maj 2013 20:23

Stått ute i hård blåst intill en stor sandplan. Torrt och varmt, massor av finfördelad sand som yrde omkring. Och väldigt mycket hamnade i min mun. Knaster mellan tänderna. Och i håret. Hela det fina nyfärgade håret drogs ihop till en smutsig klump. Bläh!

Av heroheartdove - 3 maj 2013 00:15

Som vanligt alltså. Bäbisen i säng tidigt, trött. Jag fipplade i vanlig ordning med datorn, kollade på teve och satt ännu mer framför datorn. Kollat på filmer där jag använder träningsredskapet med olika tillbehör. Funderar ju på att köpa ett nytt (dyrt) och vill verkligen prova olika modeller innan jag bestämmer mig. Och när jag sitter vid datorn rinner tiden iväg. "Hupp! Redan midnatt?! Godnatt! "

Av heroheartdove - 2 maj 2013 18:51

Nä, helt ebb i kassan är det inte, men nästan... Hur jag än vrider och vänder på slantarna så är det skitknöligt att få ihop budgeten. Jag vet att min hobby äter upp en stor del av hushållskassan, men jag är inte beredd att ge upp den ännu. Vi amorterar på bilen fram till aug/sep och därefter borde vi få drygt 2000 kronor över varje månad. Så vi ska försöka hålla ut till dess och se vad som då händer med ekonomin.

Om heroheartdove

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards