Alla inlägg under juni 2013

Av heroheartdove - 25 juni 2013 00:37

En härlig liten mix med tabletter, man kan ju nästan tro att jag missbrukar. Men det gör jag absolut inte! Det är p-piller, anti-depressiva medicinen, allergimedicin samt en tablett ibumetin. Sistnämnda äter jag då jag fått ont i käkleden på höger sida. Inbillar mig att det kan vara en inflammation i "mjukdelarna" runt leden och i så fall borde ibumetintabletten läka samt lindra smärtan.

Ja, så bangade jag jobbet igår. Fick upprepade panikångestattacker i söndags kväll och sov sedan dåligt under natten. Tråkigt, för jag vill ju verkligen tillbaka till arbetet. Ska till läkaren igen på onsdag så jag blir hemma till dess. Förhoppningsvis kan han ha någon lösning på hur jag ska kunna komma tillbaka till jobbet. Nu hade jag ju tänkt jobba halvtid (fyra timmar), men kanske jag bara kan jobba två timmar i början?

Av heroheartdove - 24 juni 2013 05:24

Blir inget jobb idag, fick flera panikattacker i natt. Inte redo ännu, får prata med chefinnan och läkaren lite senare.

Av heroheartdove - 22 juni 2013 20:33

Av heroheartdove - 21 juni 2013 12:07

Sol och värme. Sill och färskpotatis med nubbe. Matjes med rostade rotfrukter, lax och gubbröra. Svulla i sig mat! Masi Masianco och Mulderbosch, kan det bli bättre?

Av heroheartdove - 19 juni 2013 19:23

Njutit ute i solen, känns nästan som semester.

Av heroheartdove - 17 juni 2013 23:42

Imorgon sticker mamma iväg för en veckas semester och Familyn ska passa hennes bråkiga beagle. En pojke, så det blir spännande eftersom Arga Tanten löper. Dagtid när vi är vakna går det ju bra att ha hundarna tillsammans, knepigare nattetid. Vi gör så att make, bebis och beagle sover i mammas hus medan jag och arg tant sover i lägenheten i stan. Det kan nog funka, om inte annat skönt att sova utan bebis. Kanske kan jag få sova en hel natt utan avbrott för en gångs skull.

Av heroheartdove - 17 juni 2013 18:14

Idag har jag ätit riktigt duktigt. Lunch på Ikea med Familyn. Åtta köttbullar, potatismos, sylt och sås för nitton kronor. Till middag en riktig husmanklassiker - bruna bönor och fläsk. Yum!

Om heroheartdove

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards