Alla inlägg under juni 2013

Av heroheartdove - 15 juni 2013 23:35

Helt okej resultat idag. Men tråkigt när domaren inte dömer det den ser för dagen utan det den sett tidigare. Gällde i och för sig inte "mitt" ekipage, men väl ett annat. Höga poäng för gamla meriter känns inte schysst. Nåväl, det är ju en bedömningssport så det är bara att gilla läget. Hyfsad längd på dagen i alla fall, men ändå rätt trött. Funderar på att höra med chefinnan på jobbet om jag har möjlighet att ta ut lite fler semesterdagar i juli så att jag bara jobbar tre dagar per vecka, men då full längd på dagarna. Det borde jag greja, tycker jag.

Av heroheartdove - 15 juni 2013 00:08

Dags för ännu en bedömningstävling. Oväntat sen starttid, först strax efter klockan femton. Det betyder en oväntad, men välbehövd sovmorgon. Inte fel alls!

Av heroheartdove - 14 juni 2013 02:44

Det är alldeles bubbligt i magen. Inte som i oroliga, överarbetande tarmar, utan bubbligt som kolsyra! Jag vet inte om det är någon sorts bieffekt av den nya medicinen som jag äter, men misstänker att det kan vara så. Är egentligen inte direkt orolig, gör inte ont utan kittlas mest.

Av heroheartdove - 13 juni 2013 17:06

Helt otroligt trött idag. Var iväg en sväng till stallet, bara nån timmes pyssel, men blev tvärtrött. Sedan var jag iväg en sväng till jobbet med diverse intyg och kvitton. Lite prat med jobbarkompisar också. Hem. Däckat framför teven. Jo. Lite planeringsprat med chefinnan har också hunnits med. Bestämde att jag under vecka 26, dvs med start måndag 24 juni, ska försöka jobba halvtid. Sedan semester en vecka och så några fyradagarsveckor med heltidsdagar. Prova i alla fall och bra att ha en plan.

Av heroheartdove - 12 juni 2013 14:48

Lite medicin och ytterligare sjukskrivning. Ny träff med läkaren efter midsommar och under juli regelbundna (schemalagda) samtal med chefinnan. Jobba det jag orkar och så kognitiv beteendeterapi / problemlösning i höst. Jobbet betalar. Känns bra!

Av heroheartdove - 12 juni 2013 10:42

Sov helt okej i natt även om det tog en stund att somna. Uppstigning strax före tio, som vanligt ingen frukost. Platta håret, borsta tänderna och lite Wild by XX by Mexx. Glömde olja naglarna, får göra det när jag är hemma igen. Nu är jag påtagligt nervös. Orolig i magen och kramp i benen. Och bloggsvammel. Håll tummarna nu!

Av heroheartdove - 12 juni 2013 01:20

Senare idag gäller det! Hoppas jag får bra respons av läkare och chef. Men först lite sömn. Om jag nu kan sova, nervös med lite oroskänsla i magen. Godnatt!

Av heroheartdove - 11 juni 2013 22:18

Sovit som död/klubbad/medvetslös två timmar, hoppas jag kan sova även i natt.

Om heroheartdove

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards