Alla inlägg under november 2013

Av heroheartdove - 15 november 2013 02:49

Så blev jag sjuk. SJUK. Det är fel att säga att jag blivit sjuk på riktigt för utmattningsdepression ÄR en sjukdom. Fysiskt sjuk kan man kanske säga? Pigg i onsdags, men vaknade med huvudvärk och yrsel. Dessutom rejält frusen. Sjukanmäld, tar nya tag på måndag.

Av heroheartdove - 13 november 2013 23:50

Det funkar med jobb, men det är trögt att gå upp om morgnarna. Blir ju heller inte bättre av att jag i vanlig ordning lägger mig för sent. Nåja. Idag träff med psykologen igen och idag fick jag riktigt bra konkreta tips på hur jag ska göra vid ångest- och panikattacker. Förberedd för ytterligare heltidsjobb. Imorgon ny hel dag, men på fredag går jag i mål efter den första heltidsveckan med att bara jobba fyra timmar. Det ska bli skönt.

Av heroheartdove - 12 november 2013 20:00

Tuff start! Högtrafik med mycket produktion och för lite personal. Jobb 5:25-14:30 men det flöt på oväntat bra. Mycket att göra hela tiden, men jag gillar det. För första gången sedan sjukskrivningen skrattade jag en hel del och tyckte det var riktigt trevligt på jobbet. Men såg till att hålla mig ifrån suraste arbetaren och den som bara skapar en massa irritationsmoment.

yes

Av heroheartdove - 11 november 2013 23:49

Efter mycket om och men och velande så blev det jobb idag. Heltid. Åtta timmar. Fantastiskt! Men nu är jag vaken på tok försent. Som vanligt. Godnatt!

Av heroheartdove - 10 november 2013 01:51

Fan, så mycket kaffe jag hinkar i mig! Visserligen utspätt med mjölk, men ändå! Tre stora glas har det blivit i eftermiddag - kväll. Gott! Måste bara shoppa flera kapslar. Maken kör på Zoegas Skånerost, jag föredrar Mocha, Cappuccino, Latte Macchiato och Cortado Espresso Macchiato.

Av heroheartdove - 10 november 2013 01:46

Att nåt så litet kan göra så förbannat ont?!

Av heroheartdove - 8 november 2013 01:13

Oj, jag "råkade" fastna vid dator och teve som vanligt. Blir inte många timmars sömn om jag tänkt jobba. Men ställer larmet som vanligt och får se hur det känns. Just nu känner jag mig psykiskt mycket fräschare än vad jag gjort tidigare under veckan. Det lovar ju gott!

Av heroheartdove - 7 november 2013 20:14

Lunch på Danderyds Thai.

Span på MyOne.

Frozen Yoghurt på Froyo Sky City Arlanda.

Fantastiskt pass med denna sötnos.

Jo, mår rätt bra just i denna stund!

Om heroheartdove

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards