Alla inlägg under november 2013

Av heroheartdove - 3 november 2013 23:12

Typ. Med lite fantasi, en blomma kanske?

Av heroheartdove - 3 november 2013 01:19

Säger "hej då" till den röda kapselmaskinen. Nu får den flytta hem till min bästis och fortsätta med livet där. Där får den stå i fokus och bli uppskattad medan den lilla piccolon skänker maken och mig gott kaffe.

Av heroheartdove - 1 november 2013 17:06

Ibland hittar man på riktigt trevliga ställen, som den här ridsportbutiken i Upplands Väsby. Har ju varit massor i området och känner igen butiken till namn, men aldrig fattat var den ligger. Men nu vet jag! Efter tips från stallvärden for jag dit idag och vilket tillbehörs-Mecka! Dit åker jag snart igen!

Av heroheartdove - 1 november 2013 00:54

Om heroheartdove

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards