Alla inlägg under januari 2014

Av heroheartdove - 21 januari 2014 02:28

Åh, igår mailade gammelhundens uppfödare om att de har en tikvalp som skulle kunna passa mig. Vill ha! Jag är ju sjukt sugen på att skaffa en till vovve och då en ren jakjaktgolden igen, men maken bromsar. Han tycker att det blir för dyrt. Och i en sån här fråga måste vi vara överens. Jag tycker om min arga tant, men saknar det "go" som en jaktis har. Arga tanten älskar att göra olika konster med maken, men hon och jag har aldrig fått någon bra arbetskontakt. Tråkigt, för det är kul med bruks och jakt. Men jag ska prata mer med maken. Att få köpa en valp från denna uppfödare ur denna aktuella kull är ett privilegium. Att kötiden för att få en valp dessutom är lång gör det bara mer fantastiskt. Och aktuell valp är på långt håll släkt med älskade gammelhunden. Jag bara måste ha den här!

Av heroheartdove - 21 januari 2014 02:03

Mixade ner ännu en grape. Samma ingredienser som i den första smoothien, men mer havregryn och även en del rågflingor. Det blev gott. Riktigt, riktigt gott!

Av heroheartdove - 20 januari 2014 15:56

När man är sjuk får man äta sushi.

Av heroheartdove - 20 januari 2014 15:22

Min egen smoothie! Kör allt i mixern, häller upp i glas och dricker direkt. Mums! I denna har jag blodgrape, hallon, blåbär, oatly och extra havregryn. Avslutar med lite råsocker.

Av heroheartdove - 19 januari 2014 01:15


Bedjande ögon, världens finaste arga tant.

Av heroheartdove - 19 januari 2014 01:13

Av heroheartdove - 17 januari 2014 23:49

Idag var jag till Proffice som fixar med rekryteringsprocessen till det jobb jag sökt. Typ 200 sökande och 5 som kallats till en första intervju. Åt på Subway innan och fixade "förhöret" utan att gäspa. Tror jag klarade mig rätt bra, bara vänta och se omjag klarar mig vidare till nästa steg .

Av heroheartdove - 16 januari 2014 21:57

Dags för mitt livs fjärde anställningsintervju! Är faktiskt inte ett dugg nervös trots att jag har lite dålig koll på vad det egentligen är för tjänst jag sökt. Får erkänna och berätta som det är, att jag inte har annonsen kvar och hoppas på att intervjuaren kan återge en del av den. Nervös blir jag nog snarare efteråt, när jag väntar på ett svar. JA eller NEJ?!

Om heroheartdove

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards