Alla inlägg under januari 2014

Av heroheartdove - 4 januari 2014 01:29

Efter en fantastiskt bra träning unnar jag mig lite god dricka om the rocks!

Av heroheartdove - 2 januari 2014 23:20

Bebisen kaskadspydde över sig själv, hela sin säng vägg och golv. Bläh. Eftersom maken jobbar fick jag ta hand om allt, otrevligt. Belönar mig med en Cafe Mocha med en hint av Bailey's.

Av heroheartdove - 2 januari 2014 01:21

Känner mig nöjd med nyårsfirandet, skönt att bara vara absolut närmsta familjen. Och ingen gnatig svärmor. Fixa mat i lugn och ro, äta i lugn och ro, titta på teve, spela spel. Lugnt, avslappnat. Sedan sovmorgon ända till klockan halv tio utan att behöva känna någon ångest. Myspyssel i stallet, trevligt trots ruggväder ute. Åter till stan. Skön hemmakväll med egentid, barnet somnade som klubbad vid artontiden. Dator, äta onyttigheter, bara softa. Så jäkla fett najs!

Av heroheartdove - 1 januari 2014 00:58

Struntade i helt värdelösa Jan Malmsjö och hans babbel på Skansen, istället skålade vi i simmigt god Asti Martini strax före tolvslaget och gick sedan ut och kikade på alla raketer som folk brände av.

Nu sova, hoppas på lite sovmorgon, innan det nya året rullar igång ordentligt. Nyårslöften är förkastliga, jag hoppas bara på att jag får må psykiskt bättre än under depressionen och att jag hittar ett nytt jobb.

Gott slut och gott nytt!

Om heroheartdove

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards