Direktlänk till inlägg 2 december 2017

uhip

Av heroheartdove - 2 december 2017 20:28

Jag trivs fantastiskt bra i mina kläder från Uhip, har set med kjol och jacka för både vinter och vår/höst. Funktionella, bekväma, praktiska och sjukt dyra. Var på häst- och ridsportmässa idag och där köpte en kompis en kappa från samma tillverkare och jag blev så sugen på en jag också.

Kompisen köpte modellen nedan, Artic Sport, men med en annan färgkombination. Lättviktsdun (typ), vind- och (hyfsat) regntålig. Ordinarie pris 2450 kronor, nu på mässan 10% rabatt.


Så nu har jag surfat runt efter en egen, leta efter den billigaste varan är ju min specialitet numera. Och på www.hooks.se ramlade jag över modellen Regular (precis samma som den vintermodell av jacka och kjol som jag redan har) för 2095 kronor. Ingen rabatt förstås, men ändå billigare än Artic-kappan.


Himla snygg och neutral kappa! Lite märkligt är det för kappan säljs inte längre via Uhip's egen webbshop, så jag vet inte om det är en gammal/utgående modell? Egentligen har jag inte pengar för en kappa nu, men skulle verkligen vilja ha en. Nu byltar jag på mig både kjol och jacka när jag ska till/från jobbet (eller någon annanstans), men det är lite bökigt. Och den skulle vara perfekt över den nya klänningen på väg till julbordet. Så nu funderar jag lite.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av heroheartdove - 23 mars 2023 22:12

Total skrivstiltje i nästan ett år. Det har hänt massor, mestadels bra grejer och jag vet inte om jag ska skriva om allt... Men får väl ta upp tråden och fortsätta skriva lite om nageljoxet. För jag provade en ny salong och gick där tre gånger in...

Av heroheartdove - 15 maj 2022 23:33

Efter att ha gått till samma nagelsalong i fyra år (och i princip haft damma tjej som fixat naglarna hela tiden) provade jag här i veckan ett nytt ställe. Jag är inte missnöjd med tjejen som sådan, hon är duktig, noggrann och kreativ, men jag gillar ...

Av heroheartdove - 9 maj 2022 23:22

För första gången har jag verkligen den senaste och hetaste modellen av mobiltelefon. Ofta har jag haft helt ok telefoner, men inte alla senaste, mest på grund av att det kostar att ligga på topp. Men nu blev det lite akutläge för maken och då Samsun...

Av heroheartdove - 8 april 2022 01:13


Totalt jävla bloggstiltje. Mår sämre än sämst, men håller skenet och en snygg fasad uppe. Tror absolut ingen förstår hur illa det är, men skit samma, jag ska väl ta mig igenom det här också. Vore ju löjligt om livet var alldeles för enkelt. Har i...

Av heroheartdove - 2 januari 2022 22:03

Tja. I vilken är ska jag börja? Klassiska "nytt år - nya möjligheter" och bara skita i allt krasst som hände förra året? Hade en rätt god tro på framtiden vid förra nyåret, men allt grusades rejält under vår/sommar. Försöker att inte vara bitter även...

Om heroheartdove

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards