Direktlänk till inlägg 1 juli 2018

stay active

Av heroheartdove - 1 juli 2018 21:36

Jag har rört på mig rätt så hurtigt under helgen, vilket är supernyttigt. Började ute hos svarta danskan igår och tömkörde ett pass i ridhuset. Sedan full fart hem och tillsammans med familjen cykel till köpcentret för springlopp med barnet. Han hade valt 500 meter som tävlingssträcka och ville att jag skulle springa med. Otränad som få, men orkade nästan hela sträckan i ett svep även om barnet sprang ifrån mig. Tycker i alla fall att jag ser ganska sportig ut!


Sedan köpte vi grillkorv, besökte den närliggande 4H-gården och shoppade på Ica och Bolaget. Fick bli billigt, lättdrucket bubbelvin i fina färger denna gång.


Tittade på första åttondelsfinalen i fotbolls-VM och gick på hundpromenad. Hyfsat nöjd med mina tights som jag köpte på rea hos Intersport och väldigt nöjd med den nya sport-bh:n jag köpt för några dagar sedan. Köpte ju en framknäppt i vintras och även om den ger stöd så är dragkedjan för dålig och halkar ner på eget bevåg. Nu fick det bli en klassisk modell med breda axelband, tre hyskor baktill och fodrade kupor. Snygg!


Idag blev det mer shopping. Kände igår när det blåste att jag behöver en vindtät, men i övrigt inte varm, jacka till mina powerwalks. Efter tips blev det Stadium Outlet där jag köpte jacka och byxor från Karhu. Mycket bättre byxor/tights än de som var på rean, ska absolut fortsätta med detta märke.


Invigde naturligtvis kläderna direkt!


Jäklans hurtigt tempo!


Och så har jag provat att beställa från Wish för första gången. Inte för att jag egentligen behöver något, utan för att testa hur det funkar och leveranstid. Det fick bli tre olika halsband samt två varianter av kroppsformare. Nedräkning påbörjad.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av heroheartdove - 23 mars 2023 22:12

Total skrivstiltje i nästan ett år. Det har hänt massor, mestadels bra grejer och jag vet inte om jag ska skriva om allt... Men får väl ta upp tråden och fortsätta skriva lite om nageljoxet. För jag provade en ny salong och gick där tre gånger in...

Av heroheartdove - 15 maj 2022 23:33

Efter att ha gått till samma nagelsalong i fyra år (och i princip haft damma tjej som fixat naglarna hela tiden) provade jag här i veckan ett nytt ställe. Jag är inte missnöjd med tjejen som sådan, hon är duktig, noggrann och kreativ, men jag gillar ...

Av heroheartdove - 9 maj 2022 23:22

För första gången har jag verkligen den senaste och hetaste modellen av mobiltelefon. Ofta har jag haft helt ok telefoner, men inte alla senaste, mest på grund av att det kostar att ligga på topp. Men nu blev det lite akutläge för maken och då Samsun...

Av heroheartdove - 8 april 2022 01:13


Totalt jävla bloggstiltje. Mår sämre än sämst, men håller skenet och en snygg fasad uppe. Tror absolut ingen förstår hur illa det är, men skit samma, jag ska väl ta mig igenom det här också. Vore ju löjligt om livet var alldeles för enkelt. Har i...

Av heroheartdove - 2 januari 2022 22:03

Tja. I vilken är ska jag börja? Klassiska "nytt år - nya möjligheter" och bara skita i allt krasst som hände förra året? Hade en rätt god tro på framtiden vid förra nyåret, men allt grusades rejält under vår/sommar. Försöker att inte vara bitter även...

Om heroheartdove

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards