Alla inlägg under juni 2019

Av heroheartdove - 30 juni 2019 23:26

Producerar ett inlägg, känns lite tvångsmässigt, men vad 17? Mår gott, men hinner inte alls med min uppkopplade tid. Skriver varken elektronisk eller fysisk dagbok. Värdelöst.

Naglar. Känner mig somrig. Körde med rosa bas och blommor en sväng, nu orange grund och blommor. Får se vad det blir nästa gång.


Kolmården.


Japaner, japaner, överallt japaner.


Hästtillbehör. Håller hyfsat i pengarna. Har dock gjort en inköp om antiskavpryl samt kompletterat longergrejerna lite. Färgnörd. Tur att jag fått hem färgmatchande grejer från HLV Design.


Sol och bad.


Solkrämskändisar på TV4.


Nu jobb i fyra veckor, därefter tre efterlängtade veckor semester. Känner mig absolut inte utarbetad på något sätt, men längtar efter lite ledighet ändå.

Fast nu kom jag ju på en jätteviktig grej. Favvothaistället är tillbaka i de gamla lokalerna. Kör dubbelt, både här i stan och i Barkarby. Jag har naturligtvis handlat hämtmat.

Av heroheartdove - 9 juni 2019 23:23

Ork och motivation bara försvann, tänker inte ens försöka göra någon sammanfattning av det som varit utan nöjer mig med att slänga in ett gäng bilder på matgrejer.

- Äta bör man, annars dör man.

Grillad macka fylld med ost, kyckling och pesto. Ny spännande variant vid hästtävling, mycket god!


Premiärgrill för säsongen med familjen, korv, hamburgare och halloumi.


Rostad lök, rå lök, bostongurka, svart vitlöksmajonäs och vanlig amerikansk majonnäs. Inte jätteimpad av pepper-jack osten, kändes stor, tjock och torr.


Langós vid hästtävling.


Makirullar med lax, avokado och gräslök toppade med teriyakisås, chilimajo och rostad lök.


Morgondagens lunch, salladsmix med tacokryddad kyckling. Svart och vit majo här också.

Om heroheartdove

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards