Alla inlägg under september 2020

Av heroheartdove - 20 september 2020 01:47

Tid och jobb rullar på. Jag trivs bra med livet, men hinner inte skriva nåt här. Men jagar vidare efter pokémons och umgås mer och mer med mina pokémonvänner. Idag är det Community Day och vi ska ut ett gäng tillsammans på långpromenad och fika, ser verkligen fram emot det! Har också lyckats skaffa mig en USA-kontakt så att jag kan bli inbjuden till raider där och då få vissa nya pokémons i förväg samt lite roligare paket.


Jobbar vidare på vikttappet, ingen hysteribantning, men kör på med shakes på jobbet och lunchpromenader samt tänker på portionsstorleken om jag äter "vanlig" mat. Vill inte vara militant utan äter det jag gillar, men lite mindre. Växlar mellan hemlagat, halvfabrikat och hämtmat. Stekt kebabkött med sallad och dressing i libanesiskt tunnbröd blev jättegott.


Och så har jag ÄNTLIGEN friserat håret igen. Haft en duktig frisörmästare de sista två färgningarna, men istället för slingor har det blivit för mycket "helfärg" av det hela. Men nu är min wirvelvind tillbaka och då blev det så himla bra igen.


Jag lockar ju inte håret till vardags, men slingorna kommer fram fint även i platt och rakt hår.


Och så här trist var det innan...

Om heroheartdove

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards