Alla inlägg under november 2020

Av heroheartdove - 17 november 2020 21:56

Vi är ett gäng i närområdet som spelar Pokémon tillsammans. Vi ses i verkliga livet och chattar intensivt via messenger. Jättekul med flera nya vänner i vuxen ålder. Men naturligtvis smolk i bägaren... Jag har bondat rejält med flera av gruppmedlemmarna och jag vet inte om maken upplever någon sorts svartsjuka eller avundsjuka. Ett fasligt gnissel emellanåt.

Har fått en alldeles särskild vän. Vi började chatta privat vid sidan om den stora gruppen och utvecklade snabbt en djup och trygg vänskap. Jag har ältat mina familjeproblem och han har lyssnat och stöttat, men också lämnat ut mycket om sig själv.

Så när han postade nedan inlägg blev jag faktiskt väldigt rörd och tacksam över vår vänskap.

Om heroheartdove

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards