Alla inlägg under juli 2013

Av heroheartdove - 31 juli 2013 22:11

Av heroheartdove - 30 juli 2013 12:16

Nu börjar jag bli nördigt nöjd. Kopplar lite med appar och genvägar och har lyckats få till startskärmen riktigt bra!

Av heroheartdove - 29 juli 2013 22:13

Dokumentär på kanal 10 om fångar och väktare på ett av USA's tuffaste fängelser. Intressant och fascinerande.

Av heroheartdove - 29 juli 2013 22:09

Hela helgen har jag kämpat med appen "InstaWeatherPro". En app där jag kan ladda upp en bild med infotext om det lokala vädret. En rätt rolig funktion och ÄNTLIGEN har jag fått det att fungera. Trägen vinner!

Av heroheartdove - 29 juli 2013 20:15

Allt u.a Ny koll om ett halvår.

Av heroheartdove - 29 juli 2013 09:55

Jobbat och pratat med vettigare sjuksköterska vid företagshälsovården. Nu en powernap innan jag fortsätter med dagens aktiviteter.

Av heroheartdove - 28 juli 2013 21:26

Dagen inleddes på hästryggen. Varmt! Svetten rann hysteriskt så att det droppade från mina armbågar. Helt galet. Men en trevlig ridtur med bästa kompisarna.

Spenderade sedan resten av dagen vid poolen.

Av heroheartdove - 27 juli 2013 22:44

Det har varit riktigt varmt nu några dagar, runt trettio grader ungefär. Nog för att det är härligt med sol, men lite svalare kan det väl vara? Några svalkande vindar vore ju inte fel. Fast med tanke på hur det regnade förra sommaren så ska man inte klaga! Fixade i alla fall stallet på morgonen innan det blivit allt för varmt, hann med lite ridning också.

Var förbi kyrkogården och vattnade törstiga blommor och sedan ror hela familyn ut till mamma. Sol med bad i bebispoolen, härligt! I vanlig ordning så somnade jag i solen, tur att min hud klarar det rätt bra.

Kall sill till middag, favoriterna senaps och matjes. Nykokt färskpotatis, öl och nubbe. Powernap på drygt en timme och sedan samkväm med sällskapsspel och diverse alkoholhaltiga drycker. Nice!

Sedan avrundades den varma dagen med en svalkande isglass. Gott!

Om heroheartdove

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards