Alla inlägg under april 2014

xxx

Av heroheartdove - 30 april 2014 23:41

Av heroheartdove - 30 april 2014 23:40

Sista april, sista snön?

Av heroheartdove - 28 april 2014 21:42

Häpp! Nagelfix klockan åtta imorse. Denna gång fick det bli förlängning med naturlig finish. Har ju kört på fransk hela tiden, men nu kändes det riktigt bra med naturliga. Ser rent och fräscht ut och tipparna är välmarkerade från nagelbäddarna men utan den där jätteskarpa kanten. Kör på så här ett tag nu!

Av heroheartdove - 22 april 2014 23:13

Tja, är rätt begränsad rörelsemässigt och spenderar därför mycket tid i favoritfåtöljen framför teven (riktigt bra att ha alla tv-kanaler gratis från Comhem för stunden) med en korsordstidning. Har gått från "Nybörjarkryss" till "Bra Korsord". Sistnämnda är en riktigt bra tidning med många kryss i tre olika nivåer och inga onödiga tramsgrejer. Visst tar jag hjälp av internet för att lösa de svåraste trestjärniga kryssen och visst nyttjar jag Tipp-Ex, men ändå... Fanken, jag är ju riktigt duktig!

Av heroheartdove - 21 april 2014 05:20

Är det inte det ena så är det det andra... Jag blir otroligt less över hur livet bara krånglar. Utmattningsdepression på grund av kaoset på jobbet, värkande handleder på grund av fysiskt tungt jobb, medhjälp vid andningshålet som inte matchar mig till fullo, krass ekonomi etcetera. Ja men nu när jag är sjukskriven på grund av depressionen och jag ska göra roliga saker (hobbyn bedömningssporten) och promenera mig svettig och fysiskt trött - då pajar jag fotleden. Jag har vrickat fotlederna massor av gånger (trampat snett), men nu var det värre än nånsin. Hela jäkla fotleden vek sig helt och hållet så att jag landade hårt och obevekligt på den yttre fotknölen. AJ-SOM-FAN-!!! Skrek av smärta och kunde inte alls stödja på foten. Har vilat den i högläge, men jag är svullen och jag har domningar och stickningar i foten. Tror väl egentligen inte att något är brutet, men lik förbannat besvärligt är det ändå.

Av heroheartdove - 19 april 2014 00:35

Har släpat upp mammas laptop och ställt den bredvid sängen. En kompis har webbkamera på sitt sto som ska föla. Mjölken är vit och den droppar, hoppas fölis kommer snart och att jag hinner se det.

Av heroheartdove - 18 april 2014 18:28

Seg dag. Lång dag. Uppe med tuppen för fix av stall. Sillunch med öl och rejäl nubbe. Eftermiddagsvila, sov säkert tre timmar. Salt steksill och gräddig löksås till middag. Nu korsordslösning!

Om heroheartdove

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards