Alla inlägg under oktober 2013

Av heroheartdove - 31 oktober 2013 19:25

Känner mig lite "mufflig", lite låg och lessen. Sov under förmiddagen, sedan lite pyssel i stallet. Köpcentret med Familyn, hämtade ut ett bautapaket med kaffekapslar. Lagat nasigoreng till middag. Ska softa lite ikväll och tror jag blir hemma imorgon också. Sedan ledig på måndag, tar nya tag på tisdag med stöttning av min vän.

Av heroheartdove - 31 oktober 2013 05:19

Nix, inget jobb idag...

Av heroheartdove - 30 oktober 2013 23:53

Ångest attack deluxe, trots medicin. Druckit ett glas chococino, ätit en tallrik kalaspuffar och kollat på lite teve. Nu ska jag försöka sova.

Av heroheartdove - 30 oktober 2013 21:33

Man vet att håret är för långt när man får dreggel i det när man borstar tänderna.

Av heroheartdove - 30 oktober 2013 17:23

Jobb, sista dagen med 75%, imorgon är det dags för heltid igen! Hade träff med psykologen idag igen och förutom pepp inför morgondagen så bokade vi in två besök till som jag fått klart med från jobbet.

Efter samtalsterapin iväg på en roadtrip.


Dagens mål var Börjes Tingsryd i Bro. Där köpte jag en burk antignagmedel, två flaskor glansmedel, fyra burkar rengöringscreme för läder samt 200 malda godispinnar åt vovven och 900 silikonband för manflätning.


Och när jag kommit hem var det bara att traska iväg till närmsta DHL servicepoint för att hämta en ny rundsydd nosgrimma att ha vid bedömningstävlingar.

Av heroheartdove - 30 oktober 2013 07:24

Snart varit två timmar på jobbet, det tar sig. Maskinfipplat och bara "varit", känner mig fantastiskt trött och sliten. Sover dåligt. Eller, sover på fel tider. Jag måste se till att komma i säng i tid, fyra timmars sömn räcker inte! Ska träffa psykologen idag, får se vad det ger. Jag VILL ju verkligen jobba heltid, men frågan är om jag är redo för det, fysiskt och psykiskt. För två veckor sedan trodde jag det, men nu är jag osäker. Hoppas få den hjälp och det stöd jag behöver idag.

Av heroheartdove - 29 oktober 2013 23:20

Lön, dagersättning och traderapengar in på kontot. Kaffekapslar och hobbytillbehör tömmer det.

Av heroheartdove - 29 oktober 2013 07:28

Det här är ju löjligt! Efter knappt två veckors frånvaro från jobbet på grund av egen sjukdom, vab och semester så anlände jag dit hyfsat pigg och fräsch imorse. Hann fixa lite med en maskin innan det var dags att åka hem. Fick vabba då maken fått akuta problem med ett öga. Ja ja, hann ju visa upp mig en timme på jobbet i alla fall.

Om heroheartdove

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards