Alla inlägg under oktober 2013

Av heroheartdove - 3 oktober 2013 23:54

Det är tamejtusan helt jäkla omöjligt att komma i säng i tid. Ugglar framför teven alldeles för länge och hamnar efter det vid datorn. Har i alla fall varit duktig och vikt ihop nytvättade täcken och lagt dem i påsar, kör ut dem till mamma för vinterförvaring. Har även förberett och hängt upp två täcken som ska säljas, måste bara fotografera dem först.

tbx

Av heroheartdove - 2 oktober 2013 23:28

Tillbaks på jobbet efter en dryg veckas frånvaro. Inledde med laginfo, helgruppsinfo och stretch. Lite bildskärmsarbete, lite tunga lyft, måltidsuppehåll och apt. Meningslös förstadel och bra andradel.

Av heroheartdove - 2 oktober 2013 01:25

Friskskriven, jobb om några timmar. Vi har arbetsplatsträff med jobbet senare i eftermiddag och eftersom jag jobbar deltid just nu blir det jobb 10-16, udda! Det har i alla fall funkat bra att äta idag, kyckling med sås och ris. Även kunnat äta onyttigheter som godis och ostkrokar, mums!

Lite pill med laguttagning till finalen. Jag som ridit de två första omgångarna petades plötsligt bort. Inte av lagledaren utan av annat folk som ville vara med och ha åsikter. Pratade lite med klubbens ordföranden som tyckte att förfarandet var konstigt och tvärt emot den policy som klubben har vid lagtävlingar. Så jag ringde lagledaren och efter lite pyssel fick jag en lagplats och den som ville sno åt sig lite stjärnglans fick vackert backa tillbaka.

Av heroheartdove - 1 oktober 2013 01:47

Efter midnatt, som vanligt... Magen har lugnat ner sig, men hemma från jobbet igår och även senare idag. I söndags levde jag på risavkok. Igår även lite ris, vita brödskivor och några kex. Framåt kvällningen även lite pasta. Ska försöka äta mer "normalt" idag.

Sov länge igår, ända till halv tolv. Sedan fick jag hjälp av maken ute i stallet. Eftermiddagen och kvällen tillbringades i fåtöljen framför teven. Därefter hamnade jag förstås vid datorn. Allmänt surfande. Upptäckte att bloggen om bedömningssportshobbyn helt plötsligt haft över sextio unika besökare igår. Vad har hänt?! Och så har jag pysslat med ett schema för stallet (en del lär garanterat gnälla) samt anmält mig till ännu en bedömningstävling.

Om heroheartdove

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards