Alla inlägg under juni 2013

Av heroheartdove - 30 juni 2013 15:42

Varit igång sedan sju imorse. Ridit och skrivit protokoll. I vanlig ordning ingen frukost, men en rejäl lunch. Trots det huvudvärk deluxe och illamående i bilen på väg hem. Tur att det var maken som körde! Ska ligga och blunda en stund på soffan så hoppas jag känna mig bättre sedan.

Av heroheartdove - 30 juni 2013 00:13

Igår var en bra dag! Visserligen uppstigning redan vid halv sju, men sedan bara trevliga aktiviteter på lagom nivå. Utsläpp av hästar och greja i stallet plus hjälpa medisen med lite ridning och det är ju sånt jag tycker är kul! Sedan hos mamma. Fika och sova lite. Sedan grillmiddag hela familyn inklusive mammas nya "vän". Lagom kravlöst så där liksom!

Av heroheartdove - 28 juni 2013 15:36

Nu är det dags att få fina naglar igen. Tyvärr är Nagel-Anna ledig i flera veckor, efter detta besök, så jag vet inte hur jag ska göra - fransk förförstärkning eller bara en vanlig naturell? Det är så snyggt med fransk manikyr, men inte om utväxten blir för lång. Och den kan ju bli lite lång nu när det dröjer minst fyra veckor till nästa besök.

Av heroheartdove - 28 juni 2013 01:56

I början av maj köpte jag en ny sadel åt hästen och lämnade den gamla till försäljning. Kikade in för en stund sedan på förmedlarens hemsida och såg att sadeln inte fanns kvar i salulistan. Vågar jag hoppas på att den är såld, tro? I så fall borde det trilla in 15500 kronor på kontot inom kort. När jag upptäckte att sadeln var borta började jag leta efter inlämningskvittot för att kolla lite extra på villkoren för utbetalning. Har rätt stökigt på mitt skrivbord och efter en stund hade jag fått ihop den här högen av piller:

Jag lovar, jag är inte tablettmissbrukare! Men man kan ju undra liksom.

Av heroheartdove - 27 juni 2013 01:20

...vovveuppvärmd säng är inte dumt!

Av heroheartdove - 26 juni 2013 19:07

Helt sjukskriven den här veckan också. Sedan 50% typ sex veckor varvat med en del inplanerad semester. Dessutom gör jag bara fyra dagar i följd då, borde funka. Har fått en ny ångestdämpande medicin också att ta vid akutbehov. Nå, får bli så här ett tag.

Om heroheartdove

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards