Direktlänk till inlägg 12 september 2014

reflexioner

Av heroheartdove - 12 september 2014 00:19

Jag har inte hört nå't från jobbet om nå'n omstart, irriterande. Det vore ju liksom bra att veta hur det går, typ helt nej eller om jag måste komplettera ansökan med ytterligare utlåtanden från läkare och kurator. Min läkare är beredd att förlänga sjukskrivningen tills jag slipper ifrån skitjobbet, men jag vet inte vad försäkringskassan tycker om det. Kikar i alla fall efter nya jobb och har hittat några intressanta igen, får pula med ansökningar i helgen. Nå, tills jag får veta nå't fortsätter jag med mitt korsordslösande. Detta krysset var faktiskt riktigt klurigt!


Lufsar runt i mina sunkiga mjukiskläder och bara ÄR. Det är himla skönt och avkopplande, jag tror att jag börjar hitta tillbaka till mig själv igen. Medicinerar, 150 mg sertralin om dagen. Har kommit över tröttisstadiet och känner äntligen att jag mår bra av dem. Börjar må bättre och trivas med mig själv. Unnar mig fina naglar och fint hår. Håret har fått växa på längden, men ansas så att det ändå blir en frisyr av det hela. Ska väl bara fylla på med lite ny rödfärg snart.

Fan, jag ORKAR inte rotera bilden!

Shoppat prylar åt hjärtehästen, både nödvändiga och onödiga grejer. Men något riktigt bra har jag faktiskt köpt, ett gäng reflexer! Jag gillar verkligen de söta hästarna från Hööks Hästsport och nu hade de rosa cancerstöttande hästarna fått sällskap av blåa, gröna och vita hästar. Jag skippade den tråkigt vita, gillar klämkäcka färger. Har naturligtvis fotat den nya flocken och provat lite olika filter i Instagram.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av heroheartdove - 23 mars 2023 22:12

Total skrivstiltje i nästan ett år. Det har hänt massor, mestadels bra grejer och jag vet inte om jag ska skriva om allt... Men får väl ta upp tråden och fortsätta skriva lite om nageljoxet. För jag provade en ny salong och gick där tre gånger in...

Av heroheartdove - 15 maj 2022 23:33

Efter att ha gått till samma nagelsalong i fyra år (och i princip haft damma tjej som fixat naglarna hela tiden) provade jag här i veckan ett nytt ställe. Jag är inte missnöjd med tjejen som sådan, hon är duktig, noggrann och kreativ, men jag gillar ...

Av heroheartdove - 9 maj 2022 23:22

För första gången har jag verkligen den senaste och hetaste modellen av mobiltelefon. Ofta har jag haft helt ok telefoner, men inte alla senaste, mest på grund av att det kostar att ligga på topp. Men nu blev det lite akutläge för maken och då Samsun...

Av heroheartdove - 8 april 2022 01:13


Totalt jävla bloggstiltje. Mår sämre än sämst, men håller skenet och en snygg fasad uppe. Tror absolut ingen förstår hur illa det är, men skit samma, jag ska väl ta mig igenom det här också. Vore ju löjligt om livet var alldeles för enkelt. Har i...

Av heroheartdove - 2 januari 2022 22:03

Tja. I vilken är ska jag börja? Klassiska "nytt år - nya möjligheter" och bara skita i allt krasst som hände förra året? Hade en rätt god tro på framtiden vid förra nyåret, men allt grusades rejält under vår/sommar. Försöker att inte vara bitter även...

Om heroheartdove

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards